Obserwatorzy

środa, 4 września 2013


Aloha!
Drugi dzień szkoły a już mamy zadanie domowe z matmy, mniam!-,-
Poza tym wszystko okej. Jutro wf. Nie lubię wf'u, no chyba, że będziemy grac w siatkę czy coś. Tylko bez gimnastyki, pliska ;< 
Ogólnie woda w Drezdenku skażona, nie można się myc, nie można pic nawet przegotowanej, nadaje się tylko do spłukiwania kibla. Błagam, dajcie siły na to wszystko. Mam beznadziejny humor i nie daję chyba sobie rady. Do szkoły zaspałam już w drugi dzień. Tzn. wyrobiłam się, ale biegałam po domu przez te 15 minut jak oszalała hah. 
W piątek zaczynamy start harcerski :D Cieszę się, ale nie wiem czy mam wziąc tych zuchów czy nie.. Wczoraj coś mi się w głowie przestawiło i chciałam, ale jak dziś dowiedziałam się, że mam z nimi spac w szkole to jakoś mi się odechciało, ech masakra.
No i pewna osoba dziwnie się zachowuje, oboje nie wiemy czego chcemy, widzę ;) Ale co tam. Ja mam wyrąbane. Co będzie to będzie, tylko, żeby potem nie było znowu "Proszę, daj mi jeszcze jedną szansę" i tym podobnym tekstów, nie przejdzie to ;)
Ale się rozpisałam, nawet nie wiadomo o czym. Chciałam wstawic jakieś zdjęcia z dzisiaj, ale coś nie chce mi komp czytac karty pamięci -.- to wrzucę jakiś kawałek.


KALI ma byc w Drezdenku w listopadzie!!!
AAAAA jaram się mega! Szczęście nad szczęściem
i spełnienie marzeń pozdroooooo! <3

"Chodź to ci pokaże na charakterach skaze
Ciężko tu komuś ufać typy łapią chorą fazę
A prawdy drogowskazem czyny w stosunku do innych
Bo słowa mogą kłamać przegada cię nawet winny"

POPATRZ W LUSTRO - CZY JESTEŚ NA TO GOTÓW?
JAK NIE TO SOBIE DARUJ, DARUJ SOBIE KŁOPOTÓW.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz