Obserwatorzy

wtorek, 3 września 2013


Elo 4 2 0 
Ogólnie jak na pierwszy dzień szkoły to nawet ok. Tylko nudno.. 5-minutowe przerwy są porażką, ledwo człowiek zdąży przejśc z klasy do klasy -.- ale generalnie to chyba będzie spoko ;)

Haha pewna osoba nie odzywa się już drugi dzień, ohoho, co się stało? 

Chyba trzeba niedługo wybrac się na jakieś zdjęcia, sesję, bo strasznie długo się tym nie zajmowałam. No, poza wakacyjnym plenerem na 9 rano z Anią :D


Dobra zadzieram kiece i lece przygotowac wszystko do szkoły i jakiś ciuch na jutro. :)



Eripe kozak! Słucham gościa i jakoś od razu poprawia mi się humor.
Chciałabym miec taki dystans do wszystkiego jak on! :D

"Nie mam serca, wiesz, chyba mi gdzieś wypadło,
Kiedy schylałem się, żeby sobie zapierdolic wiadro.
I warto było, teraz żyję sobie tak,
Jakbym wsadził chuja w globus i mówił, że jebię świat!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz