Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013


Wczoraj śmiechu po czubek włosów z ziomkami! :D Nie miałam już wieczorem siły, żeby coś napisac.
Ogólnie jest ciężko. Już, na starcie .. albo ja jeszcze nie przyzwyczajona ;) Dużo zadań domowych, już zapowiadają kartkówki.. Nie wiem jak ja dam radę ten cały rok. Za leniwa jestem na to wszystko :/
Ogólnie mam dzisiaj na brzuchu u udach takie zakwasy, że ledwo chodzę i nie wiem od czego! Naprawdę jedna godzina wfu tak mnie styrała?:o
Niestety, żałuję tego co powiedziałam... ale czasu nie cofnę i trzeba iśc do przodu i się nie przejmowac krzywym wzrokiem pewnych osób ;) Zresztą oni i tak nie są wiele warci haha.

Chcę już Demonologię 2! *-*
Nie doczekam się chyba nigdyyyy normalnie


SŁOŃ MISTRZU
Zresztą bity miksera też kozackie jaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz